نوشته شده توسط : lg

دلایل نشتی آب یخچال ساید بای ساید الکترواستیل

اگر باید آن را هم بردارید، مراقب باشید و یادتان باشد نحوه قرارگیریش چطور بود که وقتی خواستید دوباره سرجایش بگذارید، درست اینکار را انجام دهید. با برچسب زدن بر روی هریک از اجزا، می‌توانید هنگام زیادی را صرفه جویی کنید. به آسانی روی این برچسب‌های با فلش جهت نصب هر یک از اجزا را نشان دهید.

وقتی سینی را تمیز کرید، اندکی آب در آن بریزید و ببینید تخلیه می‌شود یا خیر. پر شدن تخلیه با یخ امکان دارد دو علت داشته باشد.

نشتی آب از یخچال ساید بای ساید الکترواستیل

حل ایراد نشتی آب از یخچال ساید بای ساید الکترواستیل موضوعی است که امروز در توربو سرویس به آن میپردازیم.یخچال ها امکان دارد از مکان های مختلفی نشتی آب پیدا کنند. خوشبختانه نشت آب یخچال ساید بای ساید الکترواستیل ایرادی است که شما با راهنمای حل مشکل نشتی آب از یخچال ساید بای ساید الکترواستیل که برای شما آماده کرده ایم میتوانید آن را رفع کنید.

 یخچال فریزر

برای حل ایراد نشت آب از یخچال ساید بای ساید الکترواستیل چند مرحله را با یکدیگر مورد چک قرار میدهیم...

1.اکثر  نشت آب یخچال ساید بای ساید الکترواستیل از قسمت پایین درب یخچال ساید به علت لوله های آب یخچال ساید بای ساید الکترواستیل میباشد.برای حل ایراد نشتی آب از یخچال ساید بای ساید الکترواستیل ابتدا باید یخچال را از برق بکشید و خاموش کنید.

حل مشکل نشتی آب از یخچال ساید بای ساید الکترواستیل

2.برای کشف کردن محل دقیق آسیب دیدگی لوله های آب یخچال مسیر لوله را با کمک دفتر چه راهنمای یخچالتان پیدا کنید.ابتدای لوله را در یک ظرف قرار دهید.

حل ایراد نشتی آب از یخچال ساید بای ساید الکترواستیل

3.در برخی یخچال ها باید پنل پایین یخچال ساید بای ساید الکترواستیل را بردارید.

حل مشکل نشتی آب از یخچال ساید بای ساید الکترواستیل

نشتی آب از یخچال ساید بای ساید الکترواستیل

4.پس از برداشتن پنل پایینی یخچال ساید بای ساید الکترواستیل لوله یا کانال تخلیه قسمت پایین را از یخچال خارج کنید و انتهای لوله را به داخل یک سطل آب قرار دهید.




:: برچسب‌ها: تعمیرات یخچال صادقیه , تعمیر یخچال در منزل , تعمیر یخچال شهریار , تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیر یخچال نارمک , تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیرات تخصصی یخچال , تعمیر یخچال هشتگرد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: